De ce să incluzi campaniile PPC în strategia ta de vânzări?

Te gândești frecvent cum să îți crești afacerea? Îți dorești să ajungi la mai mulți clienți și să îți optimizezi vânzările? Există câteva instrumente digitale care te pot ajuta să îți duci businessul la un alt nivel, fără investiții majore. Iar dacă alegi să colaborezi cu o agenție de marketing online de top, rezultatele se vor vedea cu siguranță.

Unul dintre cele mai eficiente astfel de instrumente este o strategie bine gândită de Performance Marketing.

Hai să descoperim împreună de ce campaniile PPC (Pay-Per-Click) nu ar trebui să lipsească din strategia ta de vânzări și ce poți obține cu ajutorul unei agenții de marketing digital, cu experiență dovedită în Performance Marketing:

De ce ai nevoie de o strategie de vânzări eficientă?

Pâlnia (sau funnelul) de vânzări reprezintă metaforic traseul pe care îl parcurg potențialii tăi clienți, dezvoltat pe baza unei strategii, de la momentul în care îți descoperă businessul, până la achiziția propriu-zisă. Pe scurt, o strategie de vânzări eficientă, care să îți aducă clienți periodic, este structurată în patru etape distincte:

  • Awareness: potențialii clienți află despre brandul tău;
  • Interes: încep să exploreze mai multe detalii;
  • Decizia de cumpărare: aceștia analizează opțiunile și iau decizia de a cumpăra;
  • Achiziție: devin clienți și finalizează tranzacția.

Optimizată strategic, cu ajutorul unor experți în domeniu, ea te poate ajuta să ajungi la mai mulți clienți și chiar să automatizezi întregul proces, dacă acest lucru se potrivește cu profilul businessului tău. Iar aici campaniile PPC joacă un rol cheie.

Cum funcționează campaniile PPC?

Campaniile PPC reprezintă o formă de publicitate online prin care plătești doar pentru fiecare click pe care potențialii tăi clienți îl dau pe anunțul tău. Fie că vorbim despre Google Ads, Facebook Ads sau orice altă platformă prin care poți implementa campanii de advertising online, esența lor este să îți ofere acces la o audiență bine targetată, care are deja un interes pentru produsele sau serviciile tale.

Cele mai citite articole

Faptul că, spre exemplu, cu ajutorul Google Ads anunțurile tale vor fi afișate doar utilizatorilor care caută pe Google anumite cuvinte cheie, relevante pentru afacerea ta, te va ajuta să ajungi doar la cei care contează și să maximizezi șansele de conversie.

Campaniile PPC implementate de o agenție de marketing online cu experiență înseamnă:

  • Targetare precisă: cu ajutorul lor ajungi exact la publicul pe care ți-l dorești și îți concentrezi resursele și bugetul acolo unde trebuie;
  • Rezultate măsurabile: vei beneficia de rapoarte detaliate de performanță și de ajustări în timp real ale strategiei de Performance Marketing;
  • Flexibilitate: poți încerca abordări diferite și vei beneficia de o optimizare constantă a campaniilor;
  • Poți intra în competiție cu branduri mai mari, indiferent de dimensiunea afacerii tale;
  • Return on Investment (ROI) excelent.

Cum contribuie campaniile de Performance Marketing la fiecare etapă a funnelului de vânzări?

  1. În etapa de conștientizare sau awareness

Campaniile PPC sunt perfecte pentru a-ți face brandul cunoscut. O agenție de marketing digital specializată în Performance Marketing va targeta exact publicul dorit și îl va rafina pe baza unei strategii bazată pe experiență, astfel încât să obții rezultatele palpabile pe care ți le dorești.

  1. În etapa de manifestare a interesului

Cu ajutorul unor campanii PPC optimizate strategic de o agenție specializată în Performance Marketing, vei putea atrage pe site-ul tău lead-uri de calitate – utilizatori care sunt deja interesați de ceea ce oferi.

  1. În decizia de cumpărare

Pe măsură ce potențialii tăi clienți parcurg pâlnia de vânzări, campaniile de advertising online le vor menține interesul viu. Prin remarketing, spre exemplu, poți afișa audienței care a interacționat deja cu site-ul web oferte personalizate care să o convingă de faptul că produsele sau serviciile tale reprezintă alegerea potrivită.

  1. În etapa de achiziție

Chiar și în ultima etapă a pâlniei de vânzări, campaniile PPC pot încuraja achiziția cu oferte speciale, reduceri sau alte tipuri de anunțuri care scot în evidență, spre exemplu, avantajele competitive ale produselor sau serviciilor tale.

Cu o agenție de marketing online specializată în Performance Marketing precum Web Ventures, poți transforma fiecare click într-o oportunitate de succes. Gata să începi? Contactează-ne și hai să creștem împreună!

Cele mai citite articole