Cum este un eveniment corporate la SkyBar?

In termeni destul de simpli, un eveniment corporate reprezinta orice forma de eveniment, forma ospitalitate sau activitate sociala care este organizat sau finantat de o entitate de afaceri. Este vorba de evenimente organizate de catre companii si reprezentantii acestora in diverse scopuri de afaceri.

Cele mai citite articole

Cu o definitie atat de vasta, publicul tinta pentru evenimente corporate poate fi unul destul de larg, implicand: angajati, membri ai Consiliului de administratie, diverse parti interesate, clienti sau potentiali clienti.

Companiile organizeaza evenimente din mai multe motive, fie pentru ca doresc sa isi educe angajatii, sa ii recompenseze, sa ii motiveze, sa celebreze, sa marcheze repere cheie, sa gestioneze schimbarile organizationale sau sa incurajeze colaborarea. Oricare ar fi motivul, aceste evenimente pot reprezenta solutia ideala pentru ca organizatia sa iti atinga scopul.

Printre cele mai importante evenimente corporate se numara conferintele, expozitiile si premierile sau serile de gala.

Conferintele dureaza de obicei cel putin o zi si sunt utilizate de companii pentru a furniza informatii unui anumit public. Acestea sunt adesea folosite ca instrument pentru educarea si motivarea participantilor, fiind, de asemenea, o oportunitate de a creste posibilitatile de colaborare ale firmei si de a angaja oameni dintre cei din public.  Conferintele au adesea mai multi vorbitori-cheie si mai multe zone in care au loc diverse sesiuni aprofundate pe teme specifice. Conferintele au un format popular pentru evenimente corporate, deoarece pot fi adaptate pentru a se potrivi cu diversi participanti, inclusiv angajati, clienti, revanzatori etc. Acestea ofera, de asemenea, o oportunitate pentru publicul vizat sa fie absorbit de un anume brand sau de o organizatie.

Expozitiile sunt evenimente mari specifice industriei in care intreprinderile inchiriaza un spatiu, in cadrul zonei pentru evenimente mai mari, pentru a-si promova produsele sau serviciile catre potentialii clienti. In unele cazuri, o companie poate fi organizatorul general sau gazda unei expozitii. Se intampla totusi mai frecvent ca intreprinderile sa participe la evenimentele de acest gen ca expozanti. In calitate de expozant, o companie necesita adesea materiale promotionale, echipe de vanzare motivate si eficiente, standuri de expozitie, o metoda unica de atragere si de implicare a participantilor la standul de expozitie etc.

In locatia SkyBar, evenimentele de premiere sau serile de gala pot fi utilizate in mai multe moduri. Daca sunt organizate de o companie, reprezentantii acesteia pot recompensa si motiva angajatii, furnizorii, revanzatorii si clientii, oferind premii in mai multe categorii pentru a recunoaste realizarile. Intreprinderile sponsorizeaza si participa in mod regulat la evenimente de premiere din industrie pentru a-si promova afacerea, pentru a-si imbunatati reputatia si pentru a creste nivelul de constientizare a marcii purtate. Seara de gala, care de obicei se desfasoara alaturi de ceremonii de premiere, poate fi organizata, de asemenea, independent pentru toate grupurile de audienta. Astfel de evenimente sunt de obicei o oportunitate de aliniere mai stransa a marcii unei anumite companii la participantii care sunt prezenti la eveniment, precum si o oportunitate in plus de a comunica diverse mesaje care au un impact mult mai puternic cu aceasta ocazie.

Cele mai citite articole

Lasa un raspuns

Your email address will not be published.