Crearea unui site de prezentare, a unui blog, a unui magazin online presupune un singur scop al reprezentanților agențiilor web design, și anume crearea unor site-uri care cu adevărat vând. Site-urile pe care afacerile le au și sunt prezente pe internet sunt în mare parte broșuri care prezintă, dar nu vând.
De aceea, colaborarea cu o agenție web design trebuie să presupună, în primul rând o structura bine stabilită și informații importante prin care afacerea chiar să “vândă”, să atragă potențiali clienți în mediul online și de asemenea să aibă un design ușor de folosit și simplu de urmărit pentru prospecți astfel încât aceștia să poată contacta compania și să poată plasa o comandă cu doar un click de mouse, venind de pe motoare de căutare.
Vânzarea eficientă în mediul online
Pentru a vinde în mod eficient în mediul online, site-urile create de o agenție de web design trebuie să îndemne prospecții să acționeze, să nu conțină texte luate sau preluate prin copy-paste de pe alte site-uri concurente, să nu conțină greșeli de ortografie și să aibă fotografii potrivite și îndemnuri la acțiune.
Fie că prospecții trebuie să plaseze o comandă online, să completeze formulare de contact, să sune și să afle mai multe informații despre produsele și serviciile oferite, echipa de copywriteri cu experiență se vor asigura că textele de pe site-uri sunt unice, originale și îndeamnă prospecții să facă afaceri cu respectivă companie.
Agenda cu prospecți – un criteriu important
Cele mai citite articole
Clienții oricărei companii vizibilă în mediul online intră pe mai multe site-uri, citesc mai multe articole și review-uri înainte de a se decide să colaboreze cu o anumită firma sau să facă o achiziție propriu-zisă. De aceea, este foarte important că site-urile să ofere posibilitatea prospecților să țină legătura cu reprezentanții companiilor, astfel încât afacerile să aibă un punct forțe de la bun început.
Există posibilitatea că reprezentanții unei agenții de web design să amplaseze pe site-uri mai multe mecanisme prin care compania să țină legătură cu prospecții și să îi poată contacta în mod automat pentru a le face cele mai bune oferte.
Rezultate profitabile după regula celor 4 U
Rezultatele pe care site-urile le înregistrează online astfel încât clienții să le poată vizualiza și interpreta oricând și oricum își doresc sunt măsurabile și la final profitabile, utile pentru a lua decizii cheie în dezvoltarea afacerii pe internet. Există softuri special create pentru măsurarea rezultatelor în mediul online și experții agențiilor îi pot învață pe clienți cum să le folosească în mod eficient.
În ceea ce privește regulă celor 4 U, un site trebuie să fie unic, uniform, ultrarapid, ușor de actualizat. Un design unic presupune un design specific afacerii, cu un text unic care îi diferențiază de concurenți și cu o sigla unică ce îi reprezintă.
De asemenea, un site uniform și ultrarapid este cel care se adaptează perfect pe toate dispozitivele mobile, indiferent că este vorba despre un PC mai vechi sau despre un telefon mobil performant, iar un site ultra-rapid este cel care se încarcă repede, astfel încât prospecții să nu mai trebuie sa că aștepte, ci să vadă imediat oferta.