Organizarea unui eveniment, corporate sau privat, reprezintă o misiune importantă pe care organizatorii o au, de aceea managerii responsabili de acest lucru ar trebui să apeleze la ajutorul celor de la Eventus Mobili pentru a face faţă cu succes acestei provocări. Chiar dacă fişa postului nu presupune organizarea evenimentelor corporate, sunt situaţii în care managerii sau persoanele care au alte atribuţii sunt şi cei care sunt însărcinaţi cu această organizare.
Stabilirea locaţiei – primul pas în organizarea unui eveniment corporate
Pentru a organiza un eveniment corporate de succes, este importantă alegerea locaţiei în primul rând. Dacă nu este aleasă în mod corect, locaţia poate strica totul, oricât de amănunţite ar fi planificate detaliile. Este ideală alegerea unei locaţii populare unde sunt disponibile cazare, masă, sală de conferinţe, posibilitatea de a aduce mobilier închiriat, posibilitatea de a organiza şi activităţi în aer liber, de ce nu. Este foarte importantă locaţia, amplasarea acesteia şi mai ales spaţiul disponibil pentru a stabili ce tip de mobilier se potriveşte.
Scopul, formatul şi programul evenimentului – cât de mult contează?
Pentru a organiza în mod corespunzător un eveniment corporate, este foarte importantă stabilirea şi alegerea scopului şi programului evenimentului. Se va pune accent pe stabilirea duratei, a blocurilor de discursuri oficiale şi a programului de networking. În plus, se vor lua în calcul toate detaliile organizatorice ce ţin de numărul de participanţi, de numărul de camere şi organizarea sălii de conferinţe, dacă se va servi și masa sau o gustare acolo.
Organizarea şi amenajarea sălii de conferinţe
În organizarea unui eveniment corporate, sala de conferinţe, amenajarea acesteia şi organizarea ei sunt lucruri foarte importante. De aceea, este important ca sala de conferinţe să fie corect amenajata, să dispună de mese, scaune pentru toţi invitaţii şi participanţii, dar şi de un proiector, care va fi un element de bază pentru prezentări, dar şi de un sistem performant de sonorizare.
De asemenea, va fi necesară planificarea amplasării meselor şi stabilirea zonei evenimentului în conformitate cu programul în sine. Se va lua în calcul pregătirea prezentărilor oficiale, a discursurilor şi a decernărilor, după care se alege formatul meselor, a scaunelor şi alegerea meniului. Cu câteva zile înainte de eveniment se recomandă vizitarea sălii de evenimente şi chiar testarea echipamentului tehnic.
Sfaturi pentru un eveniment corporate de succes
Cele mai citite articole
Dacă organizarea este pusă la punct, este foarte important ca evenimentul corporate să fie deosebit până în ultimul detaliu. De aceea, responsabilii trebuie să rezolve metodic câte o responsabilitate pe rând şi să:
· trimită din timp invitaţiile pe care să se specifice exact textul invitaţiei, locaţia şi programul evenimentului;
· se asigure că la finalul conferinţei se organizează sesiunea de întrebări şi răspunsuri;
· fie la locaţia evenimentului de dimineaţă, cu mult înaintea invitaţilor pentru a se asigura că totul este ok;
· îşi îmbunătăţească abilităţile de organizare a evenimentelor apelând la specialiştii Eventus Mobili.