Ce trebuie sa stii despre campaniile pe facebook?

Structura campaniei tale pe Facebook ar trebui sa includa 3 parti:

  • Campanii pe Facebook: o campanie contine unul sau mai multe grupuri de anunturi si anunturi individuale. Se selecteaza o tinta de anunt pentru fiecare dintre campaniile tale de Facebook.
  • Grup de anunturi: grupurile de anunturi contin una sau mai multe anunturi. Sunt definite directionare, buget, programare, sume licitate si destinatii de plasare la nivelul grupului de anunturi.
  • Anunt separat: designul folosit face anuntul tau sa devina vizibil.

Cele mai citite articole

Aceste componente alcatuiesc asa-numita structura de campanii pe Facebook. Stiind cum interactioneaza, poti afisa anunturi exact asa cum doresti si poti ajunge la publicul tinta.

Campanii pe Facebook – Structura

Scopul publicitatii este stabilit la nivelul campaniei de Facebook. Aici, specialistul de la agentia Lemonice, va lua o decizie despre care este obiectivul final al reclamei tale – de exemplu, cresterea numarului de „Like-uri” pe pagina ta de Facebook. La nivel de grup de anunturi, se defineste strategia de directionare prin setarea optiunilor de directionare, buget si programare. In cele din urma, reclamele  sunt materiale vizuale, cum ar fi imagini sau videoclipuri, care atrag atentia publicului asupra publicitatii.

Ce este o campanie de Facebook?

Campaniile de Facebook sunt considerate drept temelia publicitatii tale. Daca doresti sa afisezi anunturi, mai intai trebuie sa creezi o campanie de Facebook. La acest nivel, specialistul alege un obiectiv publicitar – de exemplu, „Promovarea paginii” – care determina ceea ce doresti sa obtii cu anuntul tau. De exemplu, daca promovezi pagina ta de Facebook, anuntul tau se va concentra pe obtinerea celor mai multe like-uri pe pagina de Facebook a campaniei tale.

Ce este un grup de anunturi?

Un grup de anunturi stabileste modul in care ar trebui sa apara anuntul tau. La nivel de grup de anunturi, specialistul va crea o audienta pentru anunturile tale, utilizand optiunile de directionare Facebook. Aici sunt definiti parametrii publicului, inclusiv locatia, sexul, varsta si altele. De asemenea, se creaza un buget, se seteaza un program pentru anuntul tau si se selecteaza destinatia de plasare. Campaniile de Facebook pot include mai multe grupuri de anunturi, fiecare avand propriile directionari, program de livrare si buget.

Lista de verificare a grupului de anunturi

Lista de verificare a grupului de anunturi este urmatoarea:

  • Se creaza un public tinta.
  • Se stabileste bugetul si programul de livrare.
  • Optional, se seteaza suma licitata.
  • Se creaza un anunt.

Ce este un anunt?

Un anunt este ceea ce vor vedea clientii sau publicul tau tinta. La nivel de anunt, specialistul va selecta fisierele de anunturi, care pot include elemente precum imagini, videoclipuri, text si butonul de apel la actiune. Lista de verificare a anunturilor este urmatoare: se incarca o imagine, mai multe imagini sau videoclipuri. Se furnizeaza informatiile necesare pentru anuntul tau, cum ar fi textul si titlul anuntului. Poti afla mai multe despre crearea de campanii de Facebook, daca vei apela la agentia Lemonice.

Cele mai citite articole

Lasa un raspuns

Your email address will not be published.