În lumea marketingului digital există o ipoteză prin care se afirmă de foarte multe ori că o campanie reușită are la bază idei din campanii care nu au excelat și impresionat în rapoarte. Lucru destul de adevărat dacă ne gândim că rezultatele cele mai bune apar în campanii curajoase indiferent de perioada anului.
Pentru alții, evenimente ca Black Friday înseamnă punerea lucrurilor vechi cap la cap în moduri noi pentru rezultate impresionante și creșteri semnificative în ceea ce privește raportarea. Însă, evenimentele de tipul Black Friday sunt destul de rare, mai exact o singură dată pe an. Chiar și așa, genul acesta de eveniment ocupă un loc important pe agenda multor oameni de marketing mai ales în Q4.

Un exemplu în acest sens este Black Friday 2021 la Quickmobile – eveniment dedicat vânzărilor de IT&C, telefoane, tablete și accesorii unde discount-urile ajung și până la 70%. Atractiv nu? Dar ce ați spune dacă pe lângă aceste reduceri Quickmobile.ro introduce și un program de afiliere menit să fidelizeze cumpărătorii dar și să creeze o experiență de cumpărare aparte, experiență tot mai căutată de clienții anului 2021, clienți ai cărui profil socio-demografic s-a schimbat destul de mult în ultimii ani.
Ca multe alte surprize din perioada Black Friday, programul de afiliere Quickmobile.ro vine ca un element de valoare adăugată pentru clienții săi și nu numai. Practic, nu trebuie să fii un mare influencer ori blogger conectat la toate update-urile de IT&C. Avantajul constă în faptul că absolut oricine poate participa în acest program de afiliere.
Mecanismul este cât se poate de simplu și ușor de înțeles – tot ce trebuie să faci este să distribui codul unic de afiliat către prietenii tăi în social-media sau unde vrei tu iar pentru fiecare comandă finalizată (și nereturnată) vei primi comision. În plus reducerile personalizate sunt elementul principal al programului de afiliere Quickmobile.ro atât de Black Friday cât și în restul anului.

Ca multe alte campanii ce se desfășoară în perioada aceasta, de Black Friday observăm interesul pentru experiența de cumpărare a clienților dar și pentru o experiență cât mai naturală cu brandul. Lucru de altfel, extrem de benefic din punct de vedere al educării pieței.
E de la sine înțeles faptul că zona de e-commerce s-a schimbat destul de mult în ultimii ani, lucru observat tot mai mult de experți și analiști. Pandemia a schimbat involuntar strategia multor business-uri care de nevoie (în cel mai des caz) și-au schimbat viziunea pentru a supraviețui ori pur și simplu pentru a evolua.
Întorcându-ne la ideea inițială referitoare la campaniile cele mai reușite au la bază idei din campanii nereușite, afirmăm și credem cu tărie că mereu există loc de mai bine și că indiferent de perioada promoțională la care ne referim, valoarea adăugată contează extrem de mult atât pentru brand cât și pentru business-ul în sine.
Încheiem prin a spune că anul acesta Black Friday 2021 la Quickmobile va avea loc vineri 12 noiembrie, zi dedicată acestui mare eveniment de către marea majoritate a retailerilor din România.