Acumularea de hârtie personală și profesională poate deveni rapid o problemă de organizare semnificativă: pierdere de timp, pierdere cu organizare și pierderea de documente importante sunt principalele consecințe. Pentru a depăși această problemă, există mai multe sisteme de înregistrare care îți vor permite să găsești rapid cele mai importante documente. Bibliorafturile este unul dintre cele mai practice și avantajoase sisteme de economisire a timpului și organizării. Descoperă toate avantajele sale mai jos.
De ce este atât de importantă sortarea documentelor tale
Fie că este vorba de documente de afaceri sau de natură personală, acumularea de hârtii este un subiect care trebuie abordat. Între facturi, reclame, scrisori personale și hârtii importante, este atât de ușor să te pierzi. Ce este mai frustrant decât să cauți o bucată de hârtie importantă pe care nu o poți găsi? Cine nu a petrecut niciodată ore în genunchi invadat de o grămadă de hârtii îngrămădite și monstruoase?
Acesta este motivul pentru care sortarea documentelor este foarte importantă, fie că vorbim despre documentele tale de afaceri sau despre cele din viața personală. Avantajele sunt chiar mai numeroase decât par:
– Este o economie de timp. Vei găsi documentele într-un timp foarte scurt
– Este o economie de spațiu. Sortarea documentelor și actelor tale îți va permite o optimizare mult mai bună a spațiului personal și/sau a locului de muncă
Cele mai citite articole
– Este câștig de productivitate. Nu mai pierzi hârtii importante, vei avea nevoie de un document confidențial pentru unul dintre clienții tăi? Sau să îl prezinți administrației? Știi direct unde este stocat.
De ce este biblioraftul de depozitare accesoriul ideal pentru sortarea documentelor tale?
Pentru a-ți optimiza spațiul de stocare, fie în viața personală sau profesională, bibliorafturile sunt accesoriul ideal. Pe lângă câștigurile descrise mai sus, poți opta pentru personalizarea completă a registrelor de lucru. Ai opțiuni nesfârșite în ceea ce privește metoda de clasare. De exemplu, îți poți disocia e-mailul profesional de e-mailul personal. Pentru lucrările tale de afaceri, poți alege bibliorafturi în funcție de temele: Marketing, finanțe, contabilitate, resurse umane etc. În cele din urmă, poți alege un biblioraft care va fi special dedicat documentelor confidențiale/importante.
Toate aceste documente îți vor fi ușor accesibile, iar modelele de bibliorafturi au o capacitate mare care vă permite să transporți cu ușurință mai multe documente.
În cele din urmă, bibliorafturile pe care le vei găsi în magazine sau site-uri de comerț electronic sunt adesea de mai multe culori. Poți crea astfel un cod de culoare adaptat în funcție de temele principale pe care dorești să îți efectuezi clasificarea. De exemplu, culoarea galbenă poate fi dată materialelor tale de marketing. Culoarea roșie pentru documentele financiare etc.
Pe scurt, biblorafturile îți permit să-ți organizezi cele mai importante documente în funcție de personalizarea ta la alegere.